Opent een venster om in te loggen of je aan te melden als lid

Nike onthult nieuwe 'Night Rising' derde tenues voor hun grootste clubs

De Champions League groepsfase begint morgen en om al hun grootste teams klaar te maken voor de nieuwe uitwedstrijden in Europa, presenteert Nike nu nieuwe derde tenues. De gelukkigen die nu allemaal een nieuw tenue hebben gekregen zijn Milan, Barcelona, Roma en Manchester City, wiens nieuwe 3e shirts je hier kunt zien…

De derde shirts van Nike zijn net zoals vorig jaar gebaseerd op een aantal opvallende kleuren, maar toch zijn ze dit jaar een beetje anders, want dit jaar ‘night is rising’. Nee echt, dat is hoe Nike hun nieuwe shirtcollectie noemt - Night Rising. Misschien was er gewoon Batman op de televisie de avond voor dat ze een naam moesten bedenken.

De tenues zijn gemaakt met een zeer uniek design voor de mouwen, dat ook te zien is op de broekjes. Het geeft de shirts een heel nieuwe dimensie en het is zonder twijfel een design dat zich onderscheidt op het veld, wanneer de spelers de tenues gaan dragen in de komende Europese wedstrijden waar ze een uittenue nodig hebben.

De nieuwe Night Rising shirts zijn vanaf 1 oktober verkrijgbaar.

Het enige team dat we deze ronde verwachten in de nieuwe shirts te kunnen zien is Barcelona, wanneer ze het woensdag opnemen tegen Roma in de groepsfase van de Champions League. We moeten nog een tijdje wachten voordat we de rest in actie zullen zien in de Champions League. Ik ben van mening dat we deze shirts op veld horen te zien, want dan kunnen we de volledige look zien en de ‘Night Rising’ design elementen komen dan echt tot hun recht.

Ik kijk er echt naar uit om de spelers van Barcelona het veld te zien betreden. Wat betreft alleen de shirts weet ik niet echt wat te denken, maar het idee achter het volledige tenue is iets dat ik wel zie zitten. Wat vind jij van het nieuwe design? Is het liefde of haat?