Een bekroonde groeistrategie
Als een van de snelstgroeiende bedrijven in Denemarken heeft Unisport driemaal de Børsen's Gazelle Award ontvangen - in 2015, 2016 en 2017. Door constant op zoek te gaan naar nieuwe kansen zijn we erin geslaagd om duurzame groei te stimuleren in een zeer concurrerende markt.
Een combinatie van E-commerce en social media
We bieden de beste voetbalitems tegen betaalbare prijzen aan, en zijn ook sterk aanwezig op sociale media - een perfect voorbeeld van hoe Unisport veel meer is dan alleen een voetbalretailer.
In 2012 hebben we FDIH's 'Social Commerce'-prijs gewonnen, een erkenning voor ons vermogen om e-commerce en sociale media met succes te combineren. In 2018 bereikte ons Unisport-WebTV-kanaal meer dan 1 miljoen volgers - waardoor we in aanmerking kwamen voor de YouTube Gold Creator Award. Twee jaar later is het aantal meer dan verdubbeld, met meer dan 2,6 miljoen volgers.
We leiden je niet alleen langs de nieuwste voetbalgear, maar brengen ook regelmatig tutorials uit om je te helpen je skills te verbeteren en je spel naar een hoger niveau te tillen. Bovendien hebben onze gastheren JayMike, Joltter en PWG de eer gehad om enkele van de grootste supersterren uit de sport te interviewen, waaronder Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Ronaldinho, Zinedine Zidane en nog vele andere.
Bedankt!
Als voetbalretailer is het geen verrassing dat we graag willen winnen. Wanneer we iets winnen zijn we zowel trots als nederig, want net als in het voetbal zelf is alles een teamprestatie. Daarom willen we jullie bedanken voor de steun en loyaliteit; zonder dat was het niet mogelijk geweest!
We kijken ernaar uit om je de beste voetbalervaring te geven - of je nu bij ons bent sinds het begin in 1995 of als je Unisport voor het eerst bezoekt.