Mijlpalen bereiken
Ons sociale media-avontuur begon 12 jaar geleden toen de jonge JayMike scenario's schreef voor een paar video's per week op de website. De video's bleken een succes te zijn bij onze klanten en 3 jaar later hostte JayMike de eerste show op Unisport's eigen YouTube-kanaal.
Sinds 2012 is het aantal Unisport-volgers enorm gestegen en hebben we in 2020 een ongelooflijke mijlpaal bereikt met meer dan 2,5 miljoen abonnees op alleen ons YouTube-kanaal. Een getal dat meer is dan sommige van de grootste clubs ter wereld - om het in enig perspectief te plaatsen.
Onze Facebook-, Instagram- en TikTok-accounts hebben inmiddels in totaal meer dan 3 miljoen volgers, waarmee de totale omvang van onze social media-entourage aan de positieve kant van 7 miljoen is. Hier hebben we keihard voor gewerkt en we zijn erg trots op deze prestatie. Aan het eind van de dag komt het echter ook neer op onze geweldige volgers, die we veel dankbaarheid en een enorme high-five te danken hebben. Zonder jouw steun en een net zo hoge passie voor voetbal en voetbalkleding zou #unisportlife niet hetzelfde zijn. Dank jullie wel!