Eind deze week begint adidas een groot lanceringsfeest en vandaag onthullen ze hun nieuwste collectiellectie, Gloro. Deze collectie combineert het beste van de klassieke Copa Mundial met moderne elementen van de 11Pro, en het is best een vette schoen geworden. Maak nu kennis met de adidas Gloro.

Als we eerlijk zijn, krijgen we altijd een beetje een nostalgische bui wanneer een nieuwe maar klassieke leren schoen op de markt komt, en dat is precies wat de adidas Gloro is. De Duitsers zijn rustig gaan zitten nadenken over hoe je een moderne interpretatie van de klassieke (en legendarische) Copa Mundial kon maken. Het antwoord hierop is Glorodie het beste van de 11Pro combineert met precies de Copa Mundial.

Maak je voeten blij en bestel jouw adidas Gloro hier

Onze eerste indruk van Gloro is zeker goed. De schoen is gemaakt met een bovendeel waarvan de neus bestaat uit dun en zacht kangoeroeleer. Dunner nog dan op de Copa Mundial en hierdoor zit hij snel fijn aan je voet en zorgt hij voor een heerlijk comfort. De middenvoet is gemaakt van synthetisch leer en is wat stijver, zodat je naast comfort ook een goede stabiliteit en ondersteuning hebt - maar het is duidelijk de neus die punten scoort bij ons.

De zool is de modernste op de markt, aangezien het om de Comfort Frame zool van de 11Pro gaat. Met zijn vele torsiebars en goede flexibiliteit is de focus op comfort en stabiliteit. Met andere woorden; alle klassieke waarden in een high tech zool.

Daarnaast worden wij ook erg vrolijk van de tong. In een tijd waar de tong vrijwel van alle schoenen is verwijderd, heeft adidas deze geherintroduceerd voor de Gloro - zelfs met elastiek! Sommigen van ons lieten een traan en dachten aan de Predator Pulse, toen we de Zwart/Rode versie zagen. Het voordeel? Een meer egaal contactpunt en, puur retro effect!

Bestel jouw paar adidas Gloro hier

Een moderne klassieker die de 11Pro met de Copa Mundial mixt, en een vleugje Predator. Een lekkernij voor kenners - wij kijken ernaar uit om Gloro in volle glorie te zien. Wat vind jij? Deel je mening met ons op Twitter, Facebook en Instagram.