Er werd niets gespaard toen PUMA vorige week de nieuwe Arsenal presenteerde op een groots evenement in Londen. Door middel van waterprojecties voor de London Eye werden de nieuwe Arsenal kleuren getoond samen met het PUMA logo. Maar PUMA heeft ons niet alleen hiermee geïmponeerd, want we hebben nu ook een heel exclusieve presentatie box ontvangen. Kijk hier mee.

De sponsorafspraak tussen PUMA en Arsenal is de grootste ooit voor beide partijen. PUMA is echter geen vreemd element bij Arsenal. PUMA heeft al een aantal jaren persoonlijke sponsorafspraken gehad met veel spelers bij The Gunners, waaronder onlangs Rosicky, Giroud, Cazorla, Arteta en Flamini. De laatste drie waren ook aanwezig bij de lancering van de drie nieuwe shirts van PUMA.

Maar wat doe je, als je graag iets extras wilt doen en het niet mogelijk is om drie ster spelers in een box te stoppen? Je maakt natuurlijk een exclusieve en gepersonaliseerde box waar je de drie shirts mooi opgevouwen presenteert. En dat is precies wat PUMA heeft gedaan in verband met de presentatie van Arsenals nieuwe shirts.

Je kunt het nieuwe Arsenal thuisshirt hier kopen - voor €75.

Je kunt het nieuwe Arsenal uitshirt nu al bestellen - voor €75.

De presentatie box komt in een mooie transparante rode kleur die past bij de karakteristieke kleur van The Gunners. Bovenaan op de box staan de drie woorden Forever, Victorious, Future die elk het thema representeren voor een van de drie shirts.

Forever is het thema voor het thuisshirt en vertegenwoordigt de trouwe fans die altijd de club gesteund hebben. Het gele uitshirt heeft als thema Victorious dat een eerbetoon is aan de grootste momenten in de clubs geschiedenis. Het thema Future is verwerkt in het 3e shirt met een ietsje anders design en beschrijft de clubs ambities om continu innovatief te zijn en niettemin de beste condities te creëren voor de toekomst van de club - namelijk de grote talenten uit de jeugdafdeling.

Op de voorkant zijn de logo’s van PUMA en Arsenal naast elkaar geplaatst met eronder de hashtag #strongertogether. Stronger together is de naam van de campagne die PUMA heeft gemaakt in verband met de lancering van Arsenals shirt en deze beschrijft in veel opzichten de nieuwe samenwerking tussen de twee. Als je de bovenste laag van de box verwijdert, heeft PUMA bovendien ook Unisport toegevoegd, wat deze box extra bijzonder maakt voor ons.

PUMA heeft echter niet het 3e shirt meegestuurd. Daarom was het alleen extra spannend om twee van de laatjes te openen. Daarentegen had PUMA een klein briefje achtergelaten in de derde la, waarin ze uitleggen waarom PUMA en Arsenal een perfect match zijn. En als we naar de eerste resultaten van hun samenwerking kijken, is het moeilijk om dit tegen te gaan.

Je kunt het nieuwe Arsenal thuisshirt hier kopen - voor €75.

Je kunt het nieuwe Arsenal uitshirt nu al bestellen - voor €75.

ALT_TAG

Je ontvangt niet elke dag een super coole presentatie box met je eigen naam erop. Dus we moesten dit gewoon met jullie delen. PUMA heeft in ieder geval indruk op ons gemaakt met hun engagement en enthousiasme over de nieuwe samenwerking met Arsenal. Wat vind je van de box? En welke shirts zou jij het liefst in zo’n super gave presentatie box willen ontvangen?