Adidas eert de tradities met Chelsea’s nieuwe uitshirt

Chelsea eindigde helaas met lege handen dit seizoen. Waarschijnlijk niet iets dat “The Happy One” erg blij heeft gemaakt. In tegenstelling bereid Chelsea zich nu voor op een nieuw seizoen met misschien meer succes en hier heeft Adidas hun bij op weg geholpen door het presenteren van hun nieuwe uitshirt, die uitkomt in de welbekende gele kleur.

De opvolger van hun “Forever Blue” Campagne bij de presentatie van Chelsea’s nieuwe thuishirt heeft, Adidas opnieuw gegraven in het hart van de club en een uitshirt ontworpen, dat in dezelfde mate de staf, spelers en vooral door de fans’ liefde voor de club omarmt.

Wil je ook de traditie van Chelsea eren? Bestel dan nu een uitshirt vooruit - voor €78.

Het gele uittenue heeft daadwerkelijk bijgedragen aan het creëren van herinneringen voor Chelsea van begin 60 jaren en 70 jaren met Peter Osgood, tot een hele reeks memorabele belevenissen met Clive Walker in de jaren 80, Gianfranco Zola’s legendarische tijd in Chelsea in de jaren 90 en het laatst toen Frank Lampard en Chelsea de FA Cup trofee konden heffen thuis in London in 2009.

Het is duidelijk dat Adidas zich heeft laten inspireren door deze ontwerpen, die eerder Chelsea’s uitshirt sierde. En om deze klassieke herinneringen van de “oude tijd” te eren, heeft Adidas het shirt ook uitgevoerd met een klassieke polo geïnspireerde kraag, dat een gave retro look geeft.

Wil je ook de traditie van Chelsea eren? Bestel dan nu een uitshirt vooruit - voor €78.

Net zoals bij het thuisshirt van Chelsea, zit Chelsea’s logo natuurlijk boven het hart. Het logo is de vijde van de club in een reeks van vernieuwde logo’s en werd hetzelfde jaar ontworpen toen de club haar 100ste verjaardag vierde in 2005.

Chelsea’s uitshirt is net als elke ander Adidas shirt uitgerust met de beste technologieën, die de speler ervan moet verzekeren om te presteren op het absolute hoogste niveau. Zo zorgt de ClimaCool technologie ervoor dat het shirt droog blijft en water, zweet en vocht afwijst. Op deze manier behoudt het shirt ook een licht gewicht dat het aangenaam maakt om te dragen tijdens de wedstrijd.

Steun de Londonse club van Chelsea door het vooruitbestellen van het uitshirt nu - voor €78.

"The Happy One" was zeker in het begin van het seizoen blijer dan bij het einde hiervan, maar nu kan hij weer met een frisse start beginnen en Adidas heeft hem en Chelsea hierbij op weg geholpen om te verwijzen naar de meest succesvolle herinneringen van de club in het gele uittenue. Wat vind jij van het design op Chelsea’s nieuwe uitshirt? Voldoet deze aan jou verwachtingen?